Pojmovnik sadrži tumačenja i
pojašnjenja stručnih
pojmova.


Pojmovnik
preko 1000 različitih ponuda na jednom mjestu
  • Često ste za obilazak poslovnica i prikupljanje informacija o uslovima i ponudama trošili dragocjeno vrijeme?
  • Tražili ste pravi kredit za vas, najbolju štednju ili obavezno auto osiguranje?
  • Poredili karakteristike bankarskih kartica ili životnih osiguranja?
  • Razmatrali ste promjenu telekom operatera, internet ili TV paketa?

Na portalu kliker.ba sada birajte, poredite i kontaktirajte sve ponuđače jednostavno i brzo.
Anketa
Koliko platnih kartica posjedujete Vi lično?


Glasaj! Rezultati!


Sparkasse Bank je u sklopu humanitarnog projekta „Jedna kartica, jedan novi osmijeh“ uručila novčanu donaciju u iznosu 15.000,00 KM za kupovinu medicinske opreme porodilištima RMC „Dr. Safet Mujić“ Mostar i Kantonalne bolnice Zenica, pri čemu je svako od porodilišta primilo 7.500,00 KM.

Do kraja 2014. godine, Sparkasse Bank će u okviru humanitarnog projekta „Jedna kartica, jedan novi osmijeh“ za svaku novoizdatu kreditnu karticu izdvojiti 50 KM, a za svaku novoizdatu debitnu karticu 10 KM, pri čemu će se novac iz fonda direktno uplaćivati porodilištima u BiH.

 

 

 

 

"Svjesni smo činjenice da doktori i medicinsko osoblje ulažu ogromne napore kako bi bebe i mame bile zdrave, ali često njihovi životi zavise od opreme koju porodilišta posjeduju. Imajući ovo u vidu Sparkasse Bank je prepoznala potrebu da porodilištu RMC „Safet Mujić“ u gradu Mostaru i porodilištu Kantonalne bolnice Zenica dodijeli vrijednu donaciju namijenjenu kupovini medicinske opreme. Osnovni cilj ove donacije je davanje podrške porodilištima u Bosni i Hercegovini i skretanje pažnje javnosti na potrebu unapređenja sadašnjih uslova u njima. Sparkasse Bank nastavlja združenim snagama sa klijentima provoditi donatorske aktivnosti u sklopu humanitarne akcije „Jedna kartica, jedan novi osmijeh“ i dalje. Ovo za nas nije standardna humanitarna akcija na koje smo navikli, već zajednički doprinos naših klijenata i nas društvenoj zajednici, te se nadamo da će dosadašnje dodjele potaknuti i druge na aktivno učešće.“ Izjavio je Kenan Đonko, direktor Direkcije za marketing, komunikacije i kvalitet usluge.

 

 

 

 

 





Oznake: Sparkasse Bank,
Slični članci
   
Svi vaši komentari i prijedlozi na sadržaj, izgled i funkcionalnosti portala su dobrodošli - pišite nam!