Nažalost, kada je riječ o velikim finansijskim stavkama, kao što su izdvajanja za novi automobil, većina nas griješi i završi tako da ga preplati.
Iskusan i lukav prodavač automobila nikada nije na našoj strani.
Business Insider je razgovarao sa Scottom Chesrownom, koji je proveo gotovo desetljeće radeći u salonima automobila prije prelaska na poziciju direktora marketinga u kompaniji Vroom.
Chesrown opisuje četiri zajednička trika koji auto dileri koriste kako bi vas ponukali da potrošite – više.
1. Nude vrlo nisku cijenu za vaš stari automobil
Prvi korak u kupovini novog automobila je trgovanje s vašim starim automobilom. Auto dileri najčešće vaš stari automobil cijene mnogo niže nego što on zapravo vrijedi i možete pretpostaviti da će diler početi pregovore s cijenom koju on nametne, opisuje Chesrown.
Nemojte na samom početku izgubiti trgujući automobil po nepoštenoj cijeni. Utrošite malo vremena i preko nekoliko oglasnika uporedite cijene automobila istog tipa i godišta s vašim kako bi tačno odredili koliko je vrijedan vaš automobil na tržištu. Ako ste naoružani tim informacijama, možete kontrolisati pregovore.
2. Dobili su vašu pažnju nudeći vam niske cijene, a zatim vam pokušavaju prodati nešto drugačije (i skuplje)
Auto dileri igraju na klasičnu mamac-taktiku. “Većina alata na internetu usmjerena je na to da vas ponuka da uđete u trgovinu jer je to mjesto i vrijeme kad auto dileri imaju najviše prilika za prodaju automobila”, objašnjava Chesrown.
“Automobili su ispred vas, a to je obično napeta situacija, međutim ovi dečki znaju kako prodati automobile. Stigma koja stoji na dilerima automobila još uvijek je vrlo istinita u ovoj industriji".
Ono što će oni učiniti jest reći vam da vas u trgovini čeka sjajna prilika, a zatim će vas pokušati uvjeriti da kupite skuplji automobil. Ili će vam reći da je “sjajna prilika” već prodana i nastavit će vam pokušati prodati nešto skuplje.
Imate dvije mogućnosti da prevladate ove trikove. Možete nazvati zastupništvo prije nego posjetite salon i pitati ih za potvrdu da je vozilo na lageru. Ako potvrde, nemojte stati na tome, pitajte ih da vam na e-mail ili telefax pošalju potpisanu izjavu da je auto dostupan za prodaju. Opcija dva je odreći se kompletno zastupništva i kupiti auto online.
3. Pokušavaju vam prodati hrpu zaštitnih garancija za vaš automobil koji vam zapravo ne trebaju
“Do trenutka kada većina kupaca uđe u proces finansiranja, oni su već iscrpljeni,”, kaže Chesrown. Trgovci će to iskoristiti u svoju korist i pokušati vam izvući više novca u trenutku kad budete umorni i očajni toliko da ćete samo željeti otići s novim automobilom kući.
“Oni će početi bacati neka proširene garancije i različite vrste zaštite koje vjerovatno ne trebate za vaš automobil”, objašnjava Chesrown. “Ljudi završavaju kupnju s puno stvari koje ih u konačnici ne štite".
Kako biste izbjegli tu zamku, pobrinite se da znate tačno ono što te dodatne stavke pokrivaju, a zatim zapitajte se, trebaju li vam zaista. Za većinu vremena vidjet ćete da vam nije nužna tolika zaštita.
To ipak ne znači da biste se trebali odlučiti za drugu krajnost i odreći se svih ugovora o pružanju sigurnosnih usluga. “Važno je imati ugovor sa servisom,” kaže Chesrown. “Ja sam jako veliki fan proširenih garancija na automobilima – ali samo onda kada pokrivaju pravu stvar”.
Oznake:
Slični članci