Probni period korištenja usluga TopTim i Korporativni pristup
objavljeno: Prije 10 God. | kategorija: Telekomunikacije,
Za sve postojeće i nove korisnike usluga TopTim i Korporativni pristup BH Telecom od 1. 09.2014. uvodi mogućnost probnog perioda korištenja ovih usluga.
Probni period korištenja usluga Toptim i Korporativni pristup, za nove korisnike, traje 60 dana od datuma aktivacije usluge, a korisnicima/pretplatnicima se nude sljedeće mogućnosti:
- Pretplatniku koji zaključi ugovor sa obaveznim trajanjem 12 ili 24 mjeseca, kojim je definisano da ima probni period korištenja usluge, po proteku probnog perioda (ako nije otkazao uslugu zaključno sa 60-tim danom), ugovor se nastavlja.
- Ako pretplatnik raskine ugovor unutar perioda od 60 dana uključujući i 60-ti dan, nema obaveza plaćanja penala po odnosu obaveznog trajanja ugovora, a sve ostale obaveze: cijenu pristupa, mjesečnu naknadu, ostvareni saobraćaj, dodatne usluge i dr. pretplatnik izmiruje.
- Pretplatnik nema mogućnost asemblirane usluge, ukoliko je ugovorio probni period. Ako pretplatnik želi korištenje asemblirane usluge, bit će obaviješten da time deaktivira uslugu probnog perioda korištenja usluga.
- Ukoliko Pretplatnik prilikom formiranja usluge Toptim i Korporativni pristup ima asembliranu uslugu, sve obaveze po osnovu asemblirane usluge ostaju da važe, te može realizovati uslugu probnog perioda korištenja usluga Toptim i Korporativni pristup.
Oznake: BHTelecom, Ponude,
Slični članci