Pojmovnik sadrži tumačenja i
pojašnjenja stručnih
pojmova.


Pojmovnik
preko 1000 različitih ponuda na jednom mjestu
  • Često ste za obilazak poslovnica i prikupljanje informacija o uslovima i ponudama trošili dragocjeno vrijeme?
  • Tražili ste pravi kredit za vas, najbolju štednju ili obavezno auto osiguranje?
  • Poredili karakteristike bankarskih kartica ili životnih osiguranja?
  • Razmatrali ste promjenu telekom operatera, internet ili TV paketa?

Na portalu kliker.ba sada birajte, poredite i kontaktirajte sve ponuđače jednostavno i brzo.
Anketa
Koliko platnih kartica posjedujete Vi lično?


Glasaj! Rezultati!

Raiffeisen BANK dd Bosna i Hercegovina danas je na konferenciji za medije predstavila rezultate poslovanja za 2014. godinu, koju je ispratila sa dobrim poslovnim rezultatom, te se osvrnula na aktivnosti za 2015. godinu.

 

"Uprkos izazovnom poslovnom okruženju, drago mi je da mogu reći da smo prethodnu godinu završili sa ukupnom netodobiti od 53,83 miliona KM što je porast od 26,7 procenata u odnosu na 2013. godinu. Kroz optimizaciju procesa te prilagođavanje tržišnim uslovima, uspjeli smo zadržati našu tržišnu poziciju i stabilnost poslovanja a čemu u prilog ide i ukupni kapital Banke koji je na kraju prošle godine iznosio 530 miliona KM. U periodu koji je pred nama nastavit ćemo slijediti strategiju inovatora kako bismo našim klijentima ponudili sveobuhvatnu i kvalitetnu uslugu", izjavio je Karlheinz Dobnigg, direktor Raiffeisen banke, te dodao je banka u 2014. godini proširila svoju mrežu otvorenjem dvije nove poslovnice na području Sarajeva što je potvrda sigurne opredijeljenosti banke da nastavi poslovati na ovom tržištu.

Banka je u prošloj godini nastavila aktivno podržavati stanovništvo i bh. privredu te su novi krediti na kraju godine iznosili više od 800 miliona KM.

Godina je završena sa ukupnom aktivom od 3,7 milijardi KM, dok su depoziti od 2,9 milijardi KM pokazatelj povjerenja klijenata u Banku ali i u bankarski sektor.

U ovu godinu Raiffeisen banka je ušla sa ponudom novih proizvoda te je u segmentu poslovanja sa fizičkim licima klijentima prva na ovom tržištu ponudila POS uređaje za beskontaktno plaćanje kao i beskontaktne kartice za brže i sigurnije plaćanje, dok je u segmentu poslovanja sa pravnim licima svoju ponudu obogatila faktoring uslugom.

Tokom 2015. godine, Raiffeisen banka će nastojati da spremno odgovori na sve zahtjeve tržišta u pogledu atraktivnosti proizvoda, ali i na zahtjeve klijenata u cilju povećanja kvaliteta usluge.

Također, s ciljem kontinuiranog praćenja trendova, Banka će i dalje raditi na poboljšanju usluge Internet bankarstva koje klijentima omogućava lakše, brže i povoljnije poslovanje, ne zanemarujući pri tome ni tradicionalni način pružanja svojih usluga putem poslovnica.





Oznake: Raiffeisen Bank,
Slični članci
   
Svi vaši komentari i prijedlozi na sadržaj, izgled i funkcionalnosti portala su dobrodošli - pišite nam!