Pojmovnik sadrži tumačenja i
pojašnjenja stručnih
pojmova.


Pojmovnik
preko 1000 različitih ponuda na jednom mjestu
  • Često ste za obilazak poslovnica i prikupljanje informacija o uslovima i ponudama trošili dragocjeno vrijeme?
  • Tražili ste pravi kredit za vas, najbolju štednju ili obavezno auto osiguranje?
  • Poredili karakteristike bankarskih kartica ili životnih osiguranja?
  • Razmatrali ste promjenu telekom operatera, internet ili TV paketa?

Na portalu kliker.ba sada birajte, poredite i kontaktirajte sve ponuđače jednostavno i brzo.
Anketa
Koliko platnih kartica posjedujete Vi lično?


Glasaj! Rezultati!

Sparkasse Bank je u svojim poslovnicama implementirala inovativnu uslugu pod nazivom E-korner kao jedan vid elektronskog servisa i alternativnog kanala komuniciranja namijenjen sadašnjim i potencijalnim klijentima. 

E-korner je posebno označen i dizajniran dio poslovnice Banke sa uređajima koji na savremen i jednostavan način klijentima omogućavaju informisanje o proizvodima i uslugama Banke, kao i samostalno ili uz pomoć uposlenika Banke korištenje bankarskih usluga, Internet i mobilnog bankarstva. 

Na E-korneru Banka je obezbijedila uređaje (laptop, mobilni telefon i tablet) sa Internet konekcijom, kojima se mogu poslužiti svi zainteresirani klijenti.

„Sparkasse Bank je prva banka u BiH koja je uvela ovakav vid promocije svojih elektronskih kanala. Putem E-kornera klijenti će biti u mogućnosti pristupati demo verzijama Sparkasse mBanking i netBanking usluga, informativnim sadržajima Sparkasse Bank, te u cjelosti koristiti netBanking uslugu“, izjavila je Alma Kratovac, Direktorica Sektora za poslovanje sa stanovništvom Sparkasse Bank.




Oznake: Akcije, Sparkasse Bank,
Slični članci
   
Svi vaši komentari i prijedlozi na sadržaj, izgled i funkcionalnosti portala su dobrodošli - pišite nam!