Pojmovnik sadrži tumačenja i
pojašnjenja stručnih
pojmova.


Pojmovnik
preko 1000 različitih ponuda na jednom mjestu
  • Često ste za obilazak poslovnica i prikupljanje informacija o uslovima i ponudama trošili dragocjeno vrijeme?
  • Tražili ste pravi kredit za vas, najbolju štednju ili obavezno auto osiguranje?
  • Poredili karakteristike bankarskih kartica ili životnih osiguranja?
  • Razmatrali ste promjenu telekom operatera, internet ili TV paketa?

Na portalu kliker.ba sada birajte, poredite i kontaktirajte sve ponuđače jednostavno i brzo.
Anketa
Koliko platnih kartica posjedujete Vi lično?


Glasaj! Rezultati!

U okviru poslovnice Sparkasse Bank na adresi Ferhadija br. 23 u centru Sarajeva, otvorena je prva automatizovana 24h zona ove banke.

U zoni su smješteni najsavremeniji, multifunkcionalni uređaji na kojima će imaoci kartica moći obavljati čitav niz konvencionalnih  šalterskih usluga, ali tokom 24 sata, bilo koji dan u sedmici i bez čekanja u redu.  

Na Kliker.ba uporedite ponude svih banaka - brzo i besplatno zatražite upit i uštedite >>

Konkretno, 24h zona Sparkasse Bank će nuditi automatizovane usluge: podizanje gotovine,  pregled stanja na računu, promjena PIN-a i brzi krediti na ATM uređaju.


Na multifunkcijskom ATM-u će korisnici zone, osim toga moći i konvertovati valute EUR, USD, CHF, HRK u KM, ali i uplaćivati sredstva na svoje račune otvorene u Sparkasse Bank.  
Novitet za firme, koji će im značajno ubrzati proces svakodnevnih pologa pazara, i time pojednostaviti upravljanja likvidnošću, je depozitni uređaj DATM putem kojeg mogu polagati gotovinu na svoje račune.

Pravnim licima je također na raspolaganju i uređaj “Elektronski pečat”, na kojem mogu predati svoje platne naloge za transakcije unutar zemlje i dobiti elektronsku ovjeru istog momenta. 
Posebna prednost zone je to da su pristup i korištenje mogući sa svim karticama, bez obzira na vrstu, brand i izdavaoca kartice.
“Ovo je prva 24h zona Sparkasse Bank, a cilj nam je da u narednom periodu ponudimo ovu vrstu najsavremenijeg bankarskog servisa i u drugim većim gradskim centrima. Automatizovane usluge kakve omogućava moderna tehnologija nisu prednost samo za naše postojeće klijente, što nam je naravno primarno želja, nego i generalno doprinose jednoj urbanoj slici naših gradova. Na ovaj način šalterska usluga banke postaje dostupna u bilo kojem momentu svim imaocima kartica bilo kojeg izdavaoca, uključujući posjetioce iz drugih gradova i turiste.
Stoga je jedna od strateških smjernica Sparkasse Bank upravo ulaganje u sve vrste elektronskih servisa, kako bismo našim postojećim i potencijalnim korisnicima ponudili najmodernije načine finansijskog poslovanja, i time im omogućili uštedu vremena i novca” – Ahmed Karić, Direktor Sektora za poslovanje sa stanovništvom Sparkasse Bank.





Oznake: Sparkasse Bank,
Slični članci
   
Svi vaši komentari i prijedlozi na sadržaj, izgled i funkcionalnosti portala su dobrodošli - pišite nam!