Iako se protekla 2014. godina odlikovala nizom kriznih situacija (februarski nemiri, majske i augustovske poplave) rezultati u segmentu prodaje životnih osiguranja u Bosni i Hercegovini su u porastu. Ovaj podatak svakako raduje iako se i dalje u pogledu premije osiguranja po stanovniku Bosna i Hercegovina nalazi na začelju europskih zemalja sa svega 28 KM premije po stanovniku.
Premija osiguranja u Bosni i Hercegovini u protekloj 2014. godini, kada je u pitanju tržište životnih osiguranja iznosi 114.826.265 KM od čega na tržište Federacije Bosne i Hercegovine otpada 87.470.306 KM, a na tržište Republike Srpske 27.355.960 KM.
Tržište životnih osiguranja je u odnosu na isti period u 2013. godini raslo za 14,86%. Merkur BH osiguranje d.d. Sarajevo je i 2014. godinu završilo na ubjedljivo prvom mjestu sa ukupnom premijom životnog osiguranja od 29.373.934 KM i sa ukupnim tržišnim učešćem na nivou Bosne i Hercegovine od 25,59%. Merkur BH osiguranje je u protekloj godini ostvarilo rezultat koji je za 15,58% veći od rezultata u 2013. godini i što je posebno važno, rast veći od ukupnog rasta tržišta životnih osiguranja.
Ostvareni rezultat je plod razvojne strategije Merkur BH osiguranja koja podrazumjeva centralnu prodaju kroz tri segmenta: direktne prodajne mreže, bankoosiguranja te razvijene mreže saradničkih agencija i brokera koji posreduju u prodaji osiguranja za Merkur BH osiguranje.2015. godina je godina novih izazova i profesionalnog angažmana za očuvanje ove pozicije koju Merkur neprikosnoveno drži još od 2009. godine.„Sigurni smo da uvođenjem organizacijskih i sistemskih promjena omogućujemo našim osiguranicima još bolje i kvalitetnije produkte, adekvatniji servis i punu podršku svim partnerima u procesu prodaje osiguranja na tržištu Bosne i Hercegovine“, poručuju iz Merkur BH osiguranja.
Oznake: Merkur osiguranje ,
Slični članci